| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 
 System obsługi Związki zawodowe 
Firma  mKomp stworzyła specjalnie z myślą o Państwa wygodzie system do prowadzenia obsługi związków zawodowych  mKomp Związki zawodowe. 
Podstawowe cechy programu  mKomp Związki zawodowe:
 
- Przejrzysta ewidencja spraw prowadzonych przez związki z możliwością dołączenia skanów i pism edytora Word
 
- Przejrzysta ewidencja finansów związków 
 
- Przejrzysta ewidencja zebrań z możliwością dołączenia skanów i pism
 
- Możliwość kontroli zaplanowanych czynności przez członków związku na rzecz danej sprawy
 
- Ewidencja wydatków poniesionych przy prowadzeniu spraw
 
- Ewidencja i sposoby pozyskania finansów oraz informacje związane ze sponsorami i darczyńcami dotyczącymi danej sprawy
 
- Terminarz powiadamiający o zaplanowanych czynnościach
 
- Ewidencja składek związkowych
 
- Ewidencja wniosków i wypłaconych zapomóg oraz zasiłków statutowych 
 
- Podstawowe informacje o członkach związków
 
- Ewidencja okresów członkowskich oraz pełnionych funkcji 
 
- Ewidencja kar i nagród przyznawanych związkowcom 
 
- Ewidencja tematów poruszanych i rozpatrywanych na zebraniach
 
- Listy obecności 
 
- Prowadzenie książki korespondencyjnej wraz z możliwością skanowania i dołączenia zeskanowanych dokumentów oraz dokumentów utworzonych w edytorze Word
 
- Tworzenie wzorów dokumentów
 
- Tworzenie zestawień pojedynczych i zbiorczych dotyczących spraw prowadzonych przez Związki, składek związkowych, sponsorów, członków związków, finansów, kosztów, korespondencji, zebrań itp.
 
- Adresowanie kopert
 
- Współpraca z Microsoft Office - import do Excela, import do Worda, przechowywanie w bazie dokumentów Word
 
- Możliwość tworzenia korespondencji seryjnej zarówno w Word jak i w edytorze wbudowanym w oprogramowanie
 
 
- Praca w systemie Windows, graficzny, intuicyjny interfejs użytkownika
 
- Niewielkie wymagania sprzętowe
 
- Współpraca z bezpłatną sieciową bazą danych Firebird bez ograniczenia ilości użytkowników
 
- Możliwość zdalnego dostępu do bazy danych
 
- Ochrona danych poprzez system haseł i praw dostępu
 
- Zdalne automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
 
- Niezawodność i bezpieczeństwo pracy - wygodny system archiwizowania danych, szeroki zakres definiowania uprawnień użytkowników
 
- Eksport zestawień i raportów do arkuszy kalkulacyjnych
 
- Możliwość podglądu dokumentów przed wydrukiem
 
- Dodatkowe funkcje wbudowane: terminarz, wyszukiwarka telefonów, kalkulator, edytor tekstów
 
 
Zapraszamy do współpracy. Nasza oferta jest skierowana właśnie do Państwa.  |  
 
 |  
 
 |  
 
 |